joi, 25 martie 2010

Si baietii plange cateodata (cand ii bate masa)

ACEST ARTICOL ESTE DEDICAT BAIETILOR
(dar e bine sa citeasca si fetele)


Lasand la o parte mistoul si glumele (macar pentru o vreme) am decis sa scriu un articol si despre baieti si greselile lor (inspirat din viata mea si greselile mele). Poate ca veti rade sau glumi pe seama post-ului dar orice baiat se va regasi in ce spun eu.
Fiecare gresim , des, foarte des, poate prea des, dar ori nu lom in seama , ori stim ca gresim dar nu ne pasa. Eu "par example" gresesc in fiecare zi :
-nu spal vasele
-nu-mi fac temele
-mint
-nu ma joc destul cu animalul meu
-vorbesc prea mult
-sunt prea "mistocar"
-joc teatru prea mult

Dar cel mai important :-nu spun "te iubesc" (persoanelor pe care le iubesc) destul de des(sper ca nu suna Gay sau ceva de genul)

Poate ca sunt doar niste greseli "minore" dar totusi sunt ale mele si sunt responsabil pentru ele.

P.S:sugeti
P.S.S:glumeam , va iubesc
P.S.S.S:imi pare rau
P.S.S.S.S:vreau inghetata
P.S.S.S.S.S:te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu